החלקה אורגנית במוטיה רובין

החלקה אורגנית היא לא לא טרנד חולף! היא כאן, ותישאר כאן לעוד הרבה זמן.

החלקה אורגנית היא  -מולטי טאסק -  מסייעת בפתרון בעיות שיער רבות וזה לא משנה אם שיערך מתולתל, גלי או צבוע.

ברשת מספרות מוטיה רובין נגשים עבורך את החלום של שיער חלק, בעל מראה מבריק ובריא, חזק וקל לסידור -  מעוניינים ב לימודי החלקות ?

 החלקה אורגנית

החלקה אורגנית ברשת מספרות מוטיה רובין

ברשת מספרות מוטיה רובין תפגשי מעצבי שיער בעל וותק וניסיון רב בביצוע החלקות שיער והחלקה אורגנית בפרט, אנו משתמשים בחומר החלקה הטובים בעולם באישור משרד הבריאות תוך התאמה אישית לשיערך לקבלת תוצאה מושלמת של שיער חלק באחריות מלאה. החלקה אורגנית הינה תהליך מורכב שלא ניתן לבצע לבד, מעצב השיער אפילו אם הינו מיומן במקצועו חייב לקבל את ההכשרה המתאימה על מנת לבצע החלקה אורגנית בשיער בצורה טובה ואחראית, לכן לא מומלץ לבצע החלקה אורגנית אצל מי שאינו מומחה בביצוע החלקות שכאלו והוא אינו בעל הניסיון הנדרש. הינך מוזמנת ליצור קשר כבר היום עם אחד מסניפינו ונשמח לייעץ לך ולענות על כל שאלותייך ללא תשלום וללא התחייבות מצידך.

הרעיון מאחרי תהליך החלקה אורגנית

ביצוע החלקה אורגנית נעשה תוך שימוש בחומרים ייחודיים המשפיעים באופן ישיר על מבנה השיער. חומרים אלו משנים את מבנהו הייחודי של החלבון הבונה את השיערה ולאחר השלמת התהליך הלוקח מספר שעות, השיער מיושר במחליק קרמי בטמפרטורה אחידה והופך להיות חלק.

פגישת ייעוץ לפני ביצוע החלקה אורגנית

מומלץ להגיע לפגישת ייעוץ אשר במהלכה נבצע אבחון ובדיקה של שיערך תוך הכרה של מצב השיער שלך על פי טיפולים קודמים שעברת כמו הבהרות בשיער, צביעות והחלקות שונות או טיפולי שיער כימיים למינהן. זוהי גם ההזדמנות המושלמת עבורך בכדי לשאול את כל השאלות בנוגע להחלקה ותהליך הטיפול בשיער לאחר ביצוע ההחלקה האורגנית.

הייתרון המובהק של החלקה אורגנית הינו בכך שהחלקה זו מתאימה באופן מושלם לרוב סוגי השיער. אך לעיתים בהחלט עלולים להיות גורמים, כמו שיער פגום במיוחד שעבר טיפולים כושלים ותהליכים כימיים בצורה לא מקצועית ועוד גורמים שונים אשר יכולים לגרום לכך ששיערך אינו מתאים לתהליך החלקה אורגנית.

החלקה אורגנית בשיער הינו תהליך שדורש בין שעתיים ל-4 שעות, תלוי בסוג השיער, זמן המתנה שווה בהחלט כי הרי לאחר ביצוע ההחלקה, לסידור השיער יהיה קל ופשוט ויחסוך לך זמן רב בהתנהלות היום יומית עם סידור שיערך. שיערך יהיה תמיד חלק, מבריק ומסודר. אם יצאת מהמקלחת ושיערך רטוב, תוכלי לייבש אותו קלות באמצעות פן, וזהו!  אין יותר צורך במחליקים למינהן ולעולם יותר לא תחששי מלחות או גשם שיפגעו במראה החלק של שיערך.

החלקה אורגנית

החלקה אורגנית ברשת מספרות מוטיה רובין

 כאשר צומח שיער חדש בהתאם לסוג שיערך תדרשי לעשות חידוש לשורשי השיער שצמחו, חידוש החלקה אורגנית נעשה בממוצע לאחר כשישה חודשים.

החלקה אורגנית אינה פוגעת בשיער כאשר היא נעשית בצורה מקצועית על ידי מעצב שיער מיומן המכיר את תהליך החלקת השיער בצורה טובה ויודע לבצע זאת מבלי לגרום נזק לשיער. חשוב מאוד שמאחורי ביצוע החלקת שיער במיוחד כאשר מדובר בביצוע פעולה של החלקה אורגנית – רק מומחה יבצע החלקה אורגנית בשיערך, אנו מקפידים ביותר על כך ואת תדעי שכשמדובר בשיערך את בידיים הטובות ביותר.

נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה ועניין.

נשמח לענות על השאלות שלך ולייעץ בכל נושא ואופן הטיפול הרצוי בשיערך

לחצו כאן קורס החלקות שיער