כדאי לבוא להשתלמות של יום אחד, למה? כנסו

קורס תסרוקות למתקדמים באקדמיית מוטיה רובין 

קורס תסרוקות כלה וערב למתקדמים או למתחילים באקדמייה לעיצוב שיער מוטיה רובין. אנו מאמינים כי לצעוד קדימה צעד אחד לפני כולם זאת פרבילגיה לכן נוסח ההדרכה העדכני של סמינר ה-Fashion Day מתמקד במפגש אחד פעמי המעניק לך הזדמנות להתעדכן בקולקציות החדשות שלנו ובטכניקה היעילה ביותר להגשמת תוצאות רווחיות בבית העסק שלך באופן מהיר ומהנה. סמינר זה הינו מפגש אחד פעמי ומעניק מענה איכותי למעצבי שיער ולכל מי שהאופנה נוגעת לו, ללמוד ולהתעדכן בתוך שיעור אחד בשיטות החדשות ובתסרוקות המבוקשות בדרך הטובה והיעילה ביותר, דרך שמבוססת על תוכנית הלימודים של מוטי רובין. 

לימודי תסרוקות כלה
 
סמינר FASHION DAY, של עיצוב תסרוקות כלה וערב מתחלק לשתי רמות א' ו- ב':
רמה א' הינה מומלצת לאלו שאין להם ניסיון בעיצוב  שיער.
רמה ב' הינה מומלצת לבעלי ניסיון של לפחות שנתיים בתחום עיצוב השיער ולאו
דווקא בתסרוקות ערב או כלה.
סמינר ה-Fashion Day מתמקד במפגש אחד פעמי ומתקיים באווירה דינאמית, מקצועית ומהנה תוך ביצוע תסרוקות כלה, תסרוקות ערב, בקונספט של צעד אחר צעד.
 קורס עיצוב תסרוקות
ידוע לכולנו שהאירועים המשמחים או אירועי חברה וההשקות השונות הינם מרגשים וחשובים בחיינו.
כולם רוצים להיות יפים ומפתיעים בערב הנוצץ והחשוב. עלינו כעל מעצבי שיער מוטלת אחריות חשובה ומיוחדת, לכן חשוב לנו לתת מענה מהיר ומקורי לכל אחת מהלקוחות שלנו. לא פעם, במהלך הקריירה, הלקוחות מבקשות עיצוב שיער כמו אצל מישהי מפורסמת ולאו דווקא תמיד ידענו איך להביא את התוצאה במקרה הטוב למשהו דומה לעיצוב שתכננו. לכן בסמינר זה נלמד איך לתכנן בצורה הנכונה את אסטרטגיית העבודה ונלמד על השלבים המכריעים בתסרוקת שיכללו את הדימיון, היצירתיות והחתימה האישית של כל אחד ואחת מכם. בקורס תסרוקות כלה, ניישם תסרוקות מתוך הקולקציות החדשות שלנו בשילוב של תוספות שיער, טכניקות ניפוח שיער ויצירת אלמנטים שונים כמו צמות, חבלולים, פיסול שיער ועוד.
 
משך לימודי תסרוקות באקדמיה הינם כ-4 שעות מלאות. בסוף הסמינר תוענק לכל אחת ואחד מהמשתתפים תעודת השתתפות של אקדמיית מוטיה רובין בחסות OIC ISRAEL.
קורס תסרוקות
תסרוקת ערב 
בית ספר ללימודי עיצוב שיער ומקצועות היופי -  מוטיה רובין 
יגאל אלון 159 תל אביב
טל: 03-6091515, פקס: 03-6092111