קורס עיצוב תסרוקות למאפרים ולמאפרות

קורס תסרוקות למאפרים ולמעצבי שיער, רגע לפני שהולכים על זה..

טאלנטים רבים ביניהם, מעצבי שיער ומאפרים מקצועיים, עומדים בפני פתיחת קריירה מניבת פרי בתחום היופי. מוטיה רובין - האקדמיה לעיצוב שיער ומקצועות היופי נחשפת לא פעם לשאלות ובקשות חוזרות ונשנות לייעוץ מקצועי, רגע לפני שנרשמים לקורס תסרוקות הנה כמה תשובות לשאלות:
 
אם אין לי ידע או ניסיון כלשהו בעיצוב תסרוקות, האם גם אז ניתן ללמוד עיצוב תסרוקות?
לא נדרש כל ידע קודם כדי ללמוד עיצוב תסרוקות, אך בהחלט נמליץ לך לגשת לשיעור ניסיון במתנה על מנת להתרשם מחוויית הלימודים באקדמיה.

קורס תסרוקות

היות ובאקדמיה קורס תסרוקות הינו מקיף באופן ייסודי, אנו מנחים אותך תמיד לבצע תסרוקות החל מהרמה הקלה ועד לרמות קושי מרביות על מנת שגם בחיים המקצועיים וביום יום ניתן יהיה לסרק כלות או תסרוקות ערב באופן מקצועי ופרקטי.
 
ומה אם אני עוסק באיפור בלבד? 
אין צורך בשום ידע בסיסי על מנת ללמוד עיצוב תסרוקות, תוכניות הלימודים בנויות באופן מקצועי גם לאלו שאין להם כלל ניסיון בעיצוב תסרוקות וגם לבעלי ניסיון מועט או עשיר. בייחוד למאפרים ולמאפרות בעלי כישרון קיים.
קורס תסרוקות
מה זה שיטת הלימודים Training School? 
אלה הם לימודי תסרוקות הכוללות עבודה מעשית בליווי מקצועי מ-א' ועד ת' צעד אחר צעד.
בשיטת לימודים זאת מיישמים את התסרוקות על ראשי בובה עם שיער (בלונדיני) טבעי ארוך.
הדרכה זאת מומלצת לכל אלו הרוצים ללמוד לעצב תסרוקות מהיסוד ועד הרמות הגבוהות של עיצוב תסרוקות כלה ותסרוקות ערב.
 
כמה תלמידים לומדים בכיתה?
לא יותר מ-6 משתתפים, כי אנו לא מאמינים ב "פס ייצור" של תלמידים! כשמדובר באמנות, 
יחס אישי באווירה מקצועית לכל משתתף היא ההצלחה!
קורס תסרוקות
 
מה היא שיטת look and Learn? 
זאת היא שיטת לימודים "ראה ולמד", משתתפי הקורס צופים תוך כדי ישיבה בביצוע התסרוקות של מדריכי האקדמיה מעל הבמה המרכזית של אולם ההדרכה. 
סוג הדרכה זאת מומלצת לבעלי ניסיון בעיצוב תסרוקות או בעיצוב שיער.
 
קורס תסרוקות
 
מה מייחד את האקדמיה שלכם משאר בתי הספר?
לאקדמיית MOTIE RUBIN זווית ראיה מקצועית שאין לאף מוסד חינוכי מקביל, בייחוד כי המרצים והמדריכים שלנו הינם אלופי אירופה, אלופי עולם ואלופי ישראל בעיצוב שיער וכן הינם אמנים בכירים המדריכים גם בישראל ובכל העולם. תוכנית הלימודים שלנו היא ייחודית ופותחה בשיתוף אדוק עם איגוד מעצבי השיער הישראלי CMC והממסד הבינלאומי של איגוד CMC באיטליה. שיטות הלימודים, העברת המסר וכושר ההדרכה הינם מקצועיים, מהנים, יעילים וממוקדים לכל משתתף. הניסיון שלנו, הידע שלנו באופנה המתחדשת והבנה עמוקה להתאמת סוגי התסרוקות המבוקשות היום בשוק (התסרוקות המסחריות) מציבים את האקדמיה בסטנדרטים ישראלים ואירופאים גבוהים.
קורס תסרוקות
 
מהי תכנית הלימודים באקדמיה?
אנו מאמינים, כי עיצוב תסרוקות אינו רק מקצוע, אלה גם דרך חיים יצירתית, לכן דאגנו לשלב בתוכנית הלימודים את חמשת השיטות המרכזיות לצד מאות אלמנטים שונים ליצירת כל תסרוקת שניתן לדמיין וזאת על מנת לפתח את חוש היצירה אצל כל משתתף ומשתתפת והיכולת להתמודד בפני אתגרים כמו "ממה להתחיל את התסרוקת" ו "איך לעצב את קבוצת השיער האחרונה".
 
תכנית הלימודים כוללת: לימודי עיצוב שיער בסיסיים, התאמת התסרוקת למבנה הפנים, יסודות התסרוקת הקלאסית והאופנתית, שימוש בכלים והכרת החומרים הנכונים ליצירת התסרוקות, שיטות ליצירת תלתלים, צמות, קליעות, אריגות ושילובם בתסרוקות, שימוש במכשירים חמים כמו בייביליס, רולים וביגודים, הכנת תוספות שיער ושילובם בתסרוקת, תסרוקות לשיער ארוך עם קונוס, תסרוקת אבנגרד, בניית תסרוקת עכשווית לכלה, לערב, ביזנס- לאנץ', הכרת סגנון תסרוקות בכל תקופה מראה אירופאי, סגנון תסרוקות משנות ה-20 ועד שנות ה-90 - ותסרוקות בנות זמננו עם הענקת תשומת לב לחידושי הטרנדים השולטים בעולם. הלימודים מבוססים על שיטת ה- Training School כאשר מערך השיעורים בקורס נבנה כצעד אחר צעד, עד התסרוקות המובילות והטרנדיות בעולם עיצוב השיער.
 
 קורס תסרוקות קורס תסרוקות
 
לדעת לאפר זה לדעת לעצב שיער!
מאז ומתמיד, המאפר ומעצב השיער עובדים יחדיו ומשלימים זה את זה, כך שהתאמת סוג התסרוקת לאיפור או ההיפך הינם כפרויקט אחד. מתוך ההבנה והידע הנרחב הקיים באקדמיה, אנו מעניקים ערך נוסף ללימוד עיצוב התסרוקות במיוחד למאפרים ולמאפרות וזאת בכדי להעניק פלטפורמה מצוינת להגדלת רווח כלכלי נוסף, במיוחד כשיש זמינות לאיפור ערב או לאיפור כלות, שכן העדיפות היא ל- מאפר/ת שהיא או הוא גם מעצב/ת שיער.
 
אני מאמין שבסיום הלימודים תשלימו חוויה של עליית מדרגה פנימית, תהיו מצוידים בידע רב וחשיבה שעמם תוכלו להצליח בעבודתכם, נהפוך אותה ביחד לקריירה מצליחה!
 
 טלפון לקבלת מידע עבור הסמינר- 03-6091515
 
בכבוד רב, 
רומן רובין
מנהל אקדמיית MOTIE RUBIN, ללימודי אמנות עיצוב השיער, אמנות האיפור וטיפוח הציפורניים.
 

מעוניינים ב קורס תסרוקות ? לחצו כאן לימודי תסרוקות