רוצה קריירה גדולה? בעזרת המלצה קטנה.

מוטיה רובין, האקדמיה לעיצוב שיער, נוסדה בשנת 1998, במטרה לשרת אנשים יצירתיים השואפים לעסוק בתחום עיצוב השיער ולפתוח בפניהם הזדמנויות לפתח קריירה בענף היופי והאסתטיקה.

האקדמיה הינה היחידה מבין המוסדות ללימודי מקצועות עיצוב שיער בישראל המאפשרת לבוגריה לסיים עם תעודה בינלאומית. האקדמיה מעניקה דיפלומה מקצועית- בינלאומית בכל תחומי הלימוד המתקיימים בה. היא מהווה מרכז ללימודי מקצוע במגוון רחב של מסלולי עיצוב שיער והלימודים בה מועשרים בתכנים המעודכנים ביותר במגמות העכשוויות ובמבט לעתיד.

בית ספר לעיצוב שיער

אקדמיית מוטיה רובין הציבה לה מטרה לקדם את תחום עיצוב שיער תוך כדי תרומתו לחברה, לכלכלה ולתעשייה, היא עושה זאת תוך שילוב ושיתוף פעולה עם גורמי חוץ בתחומים אלו.

מוטיה רובין, הינה אקדמיה המאפשרת לסטודנטים שלה להשתלב תוך כדי הלימודים בתכניות סטאז'. באמצעותן יכולים הסטודנטים לעבוד כמעצבי שיער בפועל, לחוות, להתנסות, לגבש לעצמם תיק עבודות מקצועי ולסיים את הלימודים עם ערך מוסף של ניסיון גדול במקצועי.

חשיבות תוכנית הלימודים העשירה באקדמיה:

אנו מאמינים כי לימוד המקצוע והעברת המסר והידע לתלמידים הוא לא רק כלי להנעת גלגל הקריירה של התלמידים שלנו, אלה בעיקר שליחות, ודרך חיים המושתת על עיקרון של עזרה לאנשים, להגשים את חלומם וייעודם האישי בתחומי העיצוב שיער.

קורס בפיקוח התמת באקדמיית מוטיה רובין

אי אפשר להתווכח עם התוצאות: הבוגרים שלנו מרוצים, הם מסיימים בהצלחה את הקורסים שבחרו בעיצוב שיער, הם מקצועיים בתחומם, צוברים ביטחון וניסיון כבר במהלך הלימודים ומשתלבים באופן מיידי בעבודה כמעצבי שיער, שכירים או עצמאיים.

קהל היעד שלנו הינו מי שנושא עיצוב שיער קרוב לליבו, כל מי שרוצה לשלב את עולם עיצוב השיער והסטיילינג בחייו, להכניסו לשגרת יומו או לעיסוקו היומיומי. עיצוב שיער ניתן ללמוד בכל גיל וכן לעשות הסבה מקצועית לתחומי תעשיית השיער.

מה לומדים באקדמיית מוטיה רובין?

מסלולי הלימודים כוללים לימודי עיצוב שיער למתחילים או למתקדמים תוך בחירת מסלול ייחודי לכל אחת ואחד, לימודי תספורות נשים למתקדמים, לימודי עיצוב תסרוקות, לימודי ספרות גבריםלימודי כימיה וצביעת שיער מתקדמת, לימודי עיצוב שיער באמצעות מייבשי שיער ומכשירים חמים, בין השאר קורס החלקות שיער, קורס ללימודי קליעה ולעיצוב צמות ועוד.

הקורסים שלנו נבנו ביסודיות, תוך שימת דגש על יעילותם בהענקת ידע מעשי לסטודנטים, באמצעותו הם יוכלו ליטול חלק בפעילות העסקית בארץ. המודל הייחודי של הקורסים מותאם לסגנון הלימוד המבוקש ע"י קהל היעד של מעצבי השיער, הלקוחות, אשר מחפשות שירות ענייני ומעשי, מרוכז ותואם לרוח האופנה המתחדשת.

הקורסים כוללים תכנים תאורטיים מצגות והרצאות לצד התנסות מעשית עשירה, לימודי עיצוב שיער רלוונטיים ויישום מתמיד של החומר הנלמד.עבודה מעשית במסגרת לימודי עיצוב שיער

כל מסלולי הלימוד במוטיה רובין כוללים: פרזנטציה מקצועית, עבודה מעשית, היכרות עם ספקים וחומרים, התנסויות בפרויקטים, הפקות אופנה וצילומים.

לימודי יזמות עסקית למעצבי שיער צעירים.

בוגרי אקדמיית מוטיה רובין לומדים דרך תוכנית לימודים בסיסית, גם את אופן ניהול המספרה, שיווק ויזמות עסקית, אשר מכשיר מעצבים לעבודה כעצמאים. כל מה שצריך לדעת על מנת להצליח בעסקי עיצוב השיער. כל הסודות, ממישהו שעשה זאת בעצמו. 

הלימודים במוטיה רובין מתקיימים בכיתות מעוצבות ומרווחות, כאשר בכל כיתה מספר מצומצם של תלמידים, המאפשר לשמור על לימוד איכותי, אישי ופרטני, הספק גבוה ורמת הבנה מיטבית עבור כל סטודנט. עם סיום הלימודים מוענקות לסטודנט תעודות מהודרות ויוקרתיות. 

צוות המרצים באקדמיה נבחר בקפידה עפ"י כישוריו, יכולת ההוראה שלו וכן עפ"י ניסיונו בתחום.

המרצים עוסקים בפועל בעיצוב שיער ו/או סטיילינג ומרצים באקדמיות מובחרות בישראל.

אקדמיית מוטיה רובין מעמידה לרשות הסטודנטים צוות תמיכה להשמה בתחומי העיצוב שיער.

בוגרי האקדמיה מוזמנים לקבל ייעוץ עסקי חינם לטובת פתיחת עסקים עצמאיים.

המוטו שלנו  "אם אתה יכול לחלום את זה, אתה יכול לעשות את זה!"

הצוות הקריאטיבי שלנו, שם לעצמו מטרה לעזור לך להגשים את החלום, וכך באמצעות מיטב המרצים, המדריכים והידע המקצועי, בכיתות קטנות ולימוד אישי ומעשי, הבוגרים שלנו מסיימים כל שנה את מסלולי הלימוד השונים בעיצוב שיער ומשתלבים באמצעותנו בקלות בשוק העבודה.

 למידע ולהרשמה לתוכנית הלימודים שלנו חייגו: 036091515