מלגות ומימון לקורסים בבית הספר לעיצוב שיער מוטיה רובין

ביטוח לאומי

ביטוח לאומי - סיוע כספי למימון לימודים לנפגעי/ות פעולות איבה

מי זכאי?

אם הוכרזתם כנפגעי פעולות איבה על ידי המוסד לביטוח לאומי, אתם זכאים לתוכנית שיקום מקצועי הכוללת מימון לימודים להכשרת מקצוע חדש. למידע נוסף, לחצו כאן.

כיצד מממשים את הזכות?

על מנת להתחיל בתהליך השיקום, מומלץ לפנות למחלקת השיקום בסניף המוסד לביטוח לאומי הקרוב למקום מגוריכם, ולהגיש את הבקשה תוך חמש שנים מהיום שבו הוכרה הנכות. המחלקה תבחן את התאמתכם בהתאם לכישוריכם ולמצבכם הרפואי, ותקבע את זכאותכם הסופית. חשוב לציין כי תהליך האישור יכול להימשך זמן, לכן מומלץ להקדים ולהגיש את הבקשה.

כיצד למלא את טופס התביעה?

את הבקשה ניתן להגיש באמצעות טופס מקוון המיועד לאגף לשיקום מקצועי. יש לצרף לדו"ח את כל התעודות והאישורים המעידים על השכלתכם, הכשרות מקצועיות שעברתם, וניסיונכם בעבודה. בנוסף, ניתן להוריד טופס תביעה מאתר הביטוח הלאומי ולהגישו באופן מקוון, בדואר או בפקס.

מה קורה לאחר הגשת התביעה?

לאחר קבלת התביעה במחלקת השיקום, תקבלו הזמנה לפגישה במחלקה לצורך בחינת זכאותכם. בפגישה זו תיקבע זכאותכם הסופית. חשוב לזכור שתהליך זה עשוי לקחת זמן, ולכן אם אתם מרגישים שמתאימים לתוכנית השיקום, יש להגיש את הבקשה מוקדם ככל האפשר.

מה הלאה לאחר קבלת הזכאות?

אם אושרה זכאותכם, תקבלו תמיכה במימון שכר הלימודים. סכום המימון אינו קבוע ומשתנה בין זכאי לזכאי, בהתאם לאחוזי הנכות ושיקולים נוספים המופעלים על ידי מחלקת השיקום בביטוח הלאומי. בנוסף, ניתן לקבל החזרים על הוצאות נסיעה (לא לבעלי רכב), והשתתפות בעלויות לימודים נוספות כגון ציוד לימודי, מכשירי לימוד ושיעורי עזר.

חשוב לדעת

משך תקופת המימון משתנה בהתאם לדרגת הנכות שנקבעה לכם. לא כל לקות למידה או הפרעת קשב מוכרות לצורך קבלת סיוע במימון לימודים, אלא רק הפרעות מסוג ADHD. הזכאות ניתנת לשנה אחת וניתן לחדש אותה לתקופה נוספת.

לפרטים נוספים או לשאלות נוספות, ניתן לפנות למוקד לשיקום מקצועי של ביטוח לאומי או ללחוץ כאן.

 

בחרת ללמוד קורס ספרות ועיצוב שיער? בחרת באקדמיה מוטיה רובין 

לאקדמיה שלנו שני סניפים בתל אביב ובחיפה, כדי שתוכלו ללמוד את מה שאתם אוהבים וכמה שיותר קרוב!

עיצוב שיער הוא יותר ממקצוע, הוא דרך חיים. לכן בקורס ספרות ועיצוב שיער של אקדמיית מוטיה רובין אנו שמים דגש על פיתוח היצירתיות ככלי לכל דבר, עם העשרה בנושאי אומנות, סטיילינג ופסיכולוגיה.
כל אלו יעזרו לכם למצוא את מעצב השיער הייחודי שבכם, בשילוב עם לימוד טכניקה שמתקיימים עם היד על הדופק בכל הקשור לפיתוחים והחידושים הטכנולוגיים החמים בתחום השיער.

לימודי ספרות אצלנו באקדמיה

תחום עיצוב השיער הוא חלק ממקצועות היופי שדורש שיטות עבודה ותוצאות מעודכנות לאופנה.
אקדמיה לעיצוב שיער מוטיה רובין מציעה למעלה מ-18 מסלולים מקצועיים לעיצוב שיער שיכינו אותך לקריירת עיצוב שיער מצליחה ומובילה כמו: קורס ספרות, לימודי עיצוב שיער מהבסיס למתחילים, קורס תסרוקות, קורס ספרות גברים קורס כימיה למעצבי שיער, קורס החלקות ועוד.
לימודי ספרות הייחודיים שלנו מקיפים ומעניקים את כל הידע הנדרש כדי להוביל בתחום וכך תרכשו את הידע והכלים שיאפשרו להגשים חלום ולעסוק בתחום אנרגטי, מכניס ומהנה לכל החיים.

מתעניינים באחד הקורסים שלנו?
השארו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם עם תוכנית לימודים ופירוט המסלולים

ברצוני לקבל ניוזלטר ועדכונים אודות קורסים ומבצעים