מלגות ומימון לקורסים בבית הספר לעיצוב שיער מוטיה רובין

ביטוח לאומי

משרד הביטחון – מענק שחרור ופקדון אישי

מענק שחרור – מי זכאי?

חיילים משוחררים ושירותים לאומיים אזרחיים המשלימים לפחות 12 חודשים בשירותם (או פחות במקרה של שחרור מטעמי בריאות) יכולים להיות זכאים למענק שחרור ופקדון אישי לפי חוק קליטת חיילים משוחררים.

איך מיישמים את הזכות למענק שחרור?

בדרך כלל, התהליך מתנהל אוטומטית. הגורמים המוסמכים כמו צה"ל, מג"ב, משטרת ישראל ורשות השירות הלאומי מעבירים את הדיווח לקרן לחיילים משוחררים. שם מתבצע חישוב הזכאות לפי התפקיד שנשאתם והכסף יועבר לחשבון הבנק שברשותכם תוך 60 ימים (חיילים בודדים יקבלו את הכסף תוך 30 ימים).

מה מקבלים אם זכאים?

הכסף מועבר ישירות לחשבון הבנק וכולל סכום כספי מחושב בהתאם למשך ולסוג השירות: לוחמים, תומכי לחימה או 'אחר'. ניתן לחשב את הסכום המגיע לכם באמצעות מחשבון באתר משרד הביטחון – אגף החיילים המשוחררים.

חשוב לדעת

חיילים ששירתו פחות מ-12 חודשים ושוחררו שלא מטעמי בריאות אינם זכאים למענק שחרור לפי החוק.

פיקדון אישי ללימודים – מי זכאי?

הפיקדון האישי הוא סכום כספי שמוקצה לשימושך לאחר השחרור כדי לעזור בהתמודדות עם החיים האזרחיים, בנוסף למענק השחרור. ניתן למשוך את הפיקדון החל מהיום ה-14 לאחר סיום השירות לצורך מטרות שהוגדרו בחוק.

לאחר חמש שנים מסיום השירות, יתרת הפיקדון תועבר לחשבון הבנק שלך וניתן יהיה לממש את הסכום לכל מטרה.

גובה הפיקדון

הפיקדון נקבע לפי משך וסוג השירות: לוחמים, תומכי לחימה או 'אחר'. ניתן לבדוק את פרטי הזכאות שלך באזור האישי באתר אגף החיילים המשוחררים במשרד הביטחון. לפרטים לחצו כאן 

שימוש בכספי הפיקדון

הפיקדון ניתן למימוש עבור מטרות שונות כגון: לימודים, הכשרה מקצועית, רכישת בית או קרקע למגורים, רכישת דירה, לימודי נהיגה או הקמת עסק. אם ברצונך ללמוד עיצוב שיער או איפור מקצועי, בחר באופציה של "הכשרה מקצועית" ופעל לפי ההנחיות באתר.

זקוקים לייעוץ נוסף?

קבעו פגישת ייעוץ עם צוותנו. אנו נסביר לכם את כל הצעדים הדרושים, נדריך אתכם איזה טפסים למלא ונלווה אתכם בתהליך ניצול הפקדון לצרכי לימודים עד שתהפכו למומחים בתחום!

 

בחרת ללמוד קורס ספרות ועיצוב שיער? בחרת באקדמיה מוטיה רובין 

לאקדמיה שלנו שני סניפים בתל אביב ובחיפה, כדי שתוכלו ללמוד את מה שאתם אוהבים וכמה שיותר קרוב!

עיצוב שיער הוא יותר ממקצוע, הוא דרך חיים. לכן בקורס ספרות ועיצוב שיער של אקדמיית מוטיה רובין אנו שמים דגש על פיתוח היצירתיות ככלי לכל דבר, עם העשרה בנושאי אומנות, סטיילינג ופסיכולוגיה.
כל אלו יעזרו לכם למצוא את מעצב השיער הייחודי שבכם, בשילוב עם לימוד טכניקה שמתקיימים עם היד על הדופק בכל הקשור לפיתוחים והחידושים הטכנולוגיים החמים בתחום השיער.

לימודי ספרות אצלנו באקדמיה

תחום עיצוב השיער הוא חלק ממקצועות היופי שדורש שיטות עבודה ותוצאות מעודכנות לאופנה.
אקדמיה לעיצוב שיער מוטיה רובין מציעה למעלה מ-18 מסלולים מקצועיים לעיצוב שיער שיכינו אותך לקריירת עיצוב שיער מצליחה ומובילה כמו: קורס ספרות, לימודי עיצוב שיער מהבסיס למתחילים, קורס תסרוקות, קורס ספרות גברים קורס כימיה למעצבי שיער, קורס החלקות ועוד.
לימודי ספרות הייחודיים שלנו מקיפים ומעניקים את כל הידע הנדרש כדי להוביל בתחום וכך תרכשו את הידע והכלים שיאפשרו להגשים חלום ולעסוק בתחום אנרגטי, מכניס ומהנה לכל החיים.

מתעניינים באחד הקורסים שלנו?
השארו פרטים ויועץ לימודים יחזור אליכם עם תוכנית לימודים ופירוט המסלולים

ברצוני לקבל ניוזלטר ועדכונים אודות קורסים ומבצעים